loading...
بروزترین گالری عکس بازیگران
Npic بازدید : 4967 شنبه 1392/08/04 نظرات (5)

برچسب ها سام درخشانی , عکس های جدید سام درخشانی آبان 92 : سام درخشانی آبان : سام درخشانی 92 : سام درخشانی آبان ماه 92 : سام درخشانی 93 : سام درخشانی 2013 : عکس های ناب سام درخشانی : عکس های جدید و زیبای سام درخشانی : عکس های جدید سام درخشانی بازیگر سریال پژمان : عکس های بازیگر نقش وحسید سام درخشانی : سام درخشانی بازیگر نقش وحید در سریال پژمان : اسم واقعی وحید در سریال پژمان : عکس های جدید بازیگران سریال پژمان : عکس سام درخشانی بازیگر پژمان : سام درخشانی در پژمان : سام درخشانی در سریال پژمان : عکس های جدید سام درخشانی و نامزدش : سام درخشانی : عکس های جدید سام درخشانی و زنش : عکس های جدید سام درخشانی و همسرش : مراسم عقد سام درخشانی : عکس عروسی سام درخشانی : عکس نامزدی سام درخشانی : عکس های شخصی سام درخشانی : عکس های خانوادگی سام درخشانی : بیوگرافی سام درخشانی : زندگی نامه ی سام درخشانی : دانلود فیلم های سام درخشانی : سریال های سام درخشانی : عکس شخصی سام درخشانی : عکس خصوصی سام درخشانی : تک عکس سام درخشانی : مصاحبه ی سام درخشانی : عکس آتلیه ای سام درخشانی 92 : عکس آتلیه ای سام درخشانی آبان 92 :سام درخشانی در آتلیه ی عکاسی : پوستر سام درخشانی : عکس های سام درخشانی و طرفدارانش : عکس های سام درخشانی و هوادارانش : عکس زن سام درخشانی : اسم زن سام درخشانی : عکس های سام درخشانی و پدر و مادرش : سام درخشانی و خواهرش : عکس خواهر سام درخشانی : اسم خواهر سام درخشانی : سام درخشانی و آبجیش : ناب ترین عکس های سام درخشانی : عکس های جذاب سام درخشانی : عکس های سام درخشانی در منزل شخصی اش : عکس های سام درخشانی در خانه اش : عکس خانه ی سام درخشانی : عکس ماشین سام درخشانی : مدل ماشین سام درخشانی : موبایل سام درخشانی : همراه سام درخشانی : شماره ی سام درخشانی : تلفن سام درخشانی : آدرس سام درخشانی : همهی عکس های سام درخشانی : عکس های قدیمی سام درخشانی : سام درخشانی :عکس های سام درخشانی در سریال پژمان : سام درخشانی بازیگر سریال پژمان : سام درخشانی در پژمان : عکس سام درخشانی در پژمان : تصاویر سام درخشانی در پژمان : عکس سام درخشانی در سریال پژمان : عکس سام درخشانی در فیلم پژمان :Sam Derakhshani : سام درخشانی : عکس های جدید سام درخشانی بازیگر سریال پژمان : سام درخشانی آبان : سام درخشانی آبان : سام درخشانی آبان 92 : سام درخشانی آبان ماه 92 : گالری عکس سام درخشانی : عکس های جذاب سام درخشانی : عکس های ناب سام درخشانی : تصاویر ناب و زیبای سام درخشانی : تصاویر زیبای سام درخشانی : تصاویر کمیاب سام درخشانی : تصاویر دیده نشده ی سام درخشانی : سام درخشانی آبان ماه 92 : عکس های زیبای سام درخشانی در آتلیه : عکس های سام ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط زهرا در تاریخ 1393/01/12 و 19:14 دقیقه ارسال شده است

سلام,بازیهاتون عالیه,مرسی

این نظر توسط fateme در تاریخ 1392/11/22 و 22:33 دقیقه ارسال شده است

سلام سام خوشگله خیلی از قیافت خوشم میاد آخ خیلی شبیه عشقم هستی...خیلی !....منو عشقم بهم نرسیدیم اما هر وقت میبینمت بیادش میفتم دوس دارم ی روز از نزدیک ببینمت..خوش باشی

این نظر توسط اسی در تاریخ 1392/11/18 و 19:18 دقیقه ارسال شده است

سلام و عرض تبریک دارم خدمت بازیگرمحبوب سام درخشانی من بااینکه ادم سخت گیری هستم اما کارای اقای درخشانی را بسیارپسندیدم وفقط بخاطربازیهای قشنگش زمانی که افسروظیفه بودم جریمه اش نکردم چندین بارتوخیابو افریقا ارزوی موفقیت همیشگی برای ایشان دارم

این نظر توسط REZI در تاریخ 1392/11/13 و 21:57 دقیقه ارسال شده است

من از سام خيلي خوشم مياد همه ي فيلم هايي كه توش بازي ميكنه نقششو فوق العاده انجام ميده.اگه فيلم اواي باران ديده باشين به نظر من سام خيلي بد مرد دل ادم خيلي براش ميسوخت.

این نظر توسط فرناز در تاریخ 1392/11/13 و 20:32 دقیقه ارسال شده است

سلام من فرنازم سام من خیلی دوستت دارم ارزوی من اینکه یه روز تو رو از نزدیک ببینم و تو منو در اغوش بگیری

این نظر توسط نازنین در تاریخ 1392/10/28 و 16:21 دقیقه ارسال شده است

مثل همیشه عشق خودم handsame و مهربون


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 486
  • کل نظرات : 540
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 33
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 92
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 247
  • بازدید ماه : 807
  • بازدید سال : 13,009
  • بازدید کلی : 2,032,542
  • کدهای اختصاصی